Kiehl's Creamy Eye Treatment - Review



Πριν από μερικές μέρες, ήρθε τα χέρια μου ένα απο τα πιο αγαπημένα προϊόντα των beauty bloggers: η κρέμα ματιών Kiehl's Creamy Eye Treatment with Avocado (και πίστεψέ με, το τεράστιο όνομά της είναι ανάλογο των reviews που έχει δεχτεί κατά καιρούς!). Αναρωτιόμουν λοιπόν αν μιλάμε για ένα προϊόν-θαύμα ή για ένα ακόμα youtube-trend με μέτρια αποτελέσματα; Η τιμή της δεν την κατατάσει στα dragstore προϊόντα σε καμία περίπτωση. Άλλωστε η φιλοσοφία της Kiehl's απέχει πολύ απο τα συμβατικά skincare. To σκεφτόμουν λοιπόν το ξανασκεφτόμουν και τελικά υπέκυψα. Γύρισα σπίτι κρατώντας το χάρτινο σακουλάκι μου ,το οποίο εκτός απο την κρέμα μου, είχε και αρκετά δείγματα απο άλλα προϊόντα, μιας και αυτή είναι η πολιτική του brand. 

Tην Kiehl's Creamy Eye Treatment with Avocado την χρησιμοποιείς και πρωί και βράδυ σε στεγνό και καθαρό δέρμα, με απαλές ταμποναριστές κινήσεις των παράμεσων (είναι τα πιο αδύναμα δάχτυλα και άρα δεν ταλαιπωρούν το ευαίσθητο και λεπτό δέρμα των ματιών). Η υφή της είναι κρεμώδης αλλά ταυτόχρονα έχει κάτι απο τη φρεσκάδα του gel. Με την πρώτη εφαρμογή βλέπεις μια έντονη φρέσκια λάμψη, και πάρα πολύ πλούσια ενυδάτωση. To πρωί είδικά βοηθά στο να φύγει το πρήξιμο κάτω απο τα μάτια και μου δίνει τόσο φώς που αρκετές φορές αφήνω στην άκρη το concealer. Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω το τεράστιο πρόβλημα με τους μαύρους κύκλους αλλά σίγουρα πρόσεξα με τον καιρό, οτι το δέρμα μου σε αυτή την περιοχή δείχνει πιο φωτεινό.



Αξίζει λοιπόν τον κόπο (και τα 27 ευρώ της); Σίγουρα ναι. Αν κι εσύ ,σαν κι εμένα, δεν είσαι πολύ του βαψίματος, και θέλεις να επενδύσεις στο να βελτιώσεις το δέρμα σου μην πας αλλού. Κάνε ό,τι καλύτερο μπορείς για το πρόσωπό σου, φρόντισέ το, και πίστεψε με αυτή τη λάμψη δε θα σου τη χαρίσει ούτε το πιο καλό makeup.



xoxoxo Nathalie

You Might Also Like

1 σχόλια

  1. Λοιπόν άργησα να δοκιμάσω τα προϊόντα Kiehls, κυρίως γιατί δεν ήταν εύκολα διαθέσιμα στην Ελλάδα αρχικά. Τα δοκίμασα επιτέλους όταν πήγα στη Στοκχόλμη, σε ένα press trip για bloggers, όταν επισκεφτήκαμε το πολυκατάστημα Nordiska Kompaniet. Έκτοτε τα έχω ερωτευτεί! Ειδικά την κρέμα χεριών, μιλάμε αξίζει τα 25 Ευρώ της και με το παραπάνω ;)

    ReplyDelete

Flickr Images

Flickr Images