My week in Instagram #4



Mια ακόμα εβδομάδα πέρασε και είμαι εδώ με το My week in Instagram #4! Σου χει τύχει μερικές φορές να σταματάς ό,τι κάνεις και να λες ωπ?! που πήγε αυτή η βδομάδα; Ε, αυτό μου συνέβει αυτή τη φορά.. Κάπου μεταξύ κούτας και ταχτοποιήματος, μαγειρέματος και βιογραφικών, στριμώχτηκαν και μερικά insta απο την μέρα μου.. Πάμε να τα δούμε μαζί;


Καφές στο αγαπημένο μου Qahwa.. Έχουν ένα απο τα πιο ενδιαφέροντα χαρμάνια της πόλης σε ένα πολύ ξεχωριστό χώρο...Θα σου μιλήσω όμως σύντομα γι' αυτο στο Urban Coffee..


Μια υπεραιωνόβια ελιά βρήκε τη θέση της δίπλα στον περίφημο «Δρομέα» του Χίλτον. Είναι ηλικίας 1.500 ετών και ταξίδεψε από το Αίγιο!


Ένα απο τα πιο cool πραγματάκια που ήρθε αυτές τις μέρες σπίτι είναι αυτό το κουτί για ποπ κορν από το Διάφανο, που ενδείκνυται για movie nights!


To outfit της Πέμπτης, και το γλυκούλι κακτάκι μου.. Όχι δε φόρεσα και το κακτάκι... Απλά βλέπω πολύ Tumblr...




Aυτές τις μέρες έκανα μια απο τις πιο αγαπημένες μου φωτογραφίσεις για το blog στο ΟΑΚΑ.. Απλά είμαι ερωτευμένη με το bomber jacket μου...


Πρωινός καφές...


Αν δεν το έχεις ήδη κάνει, να πας μια βόλτα στο TaF στο Μοναστηράκι... Οκ.. Η μουσική δεν με τρέλανε, αλλά σίγουρα είναι απο τους πιο ιδιαίτερους χώρους της πόλης με πολλά παράλληλα art project που ανανεώνονται συχνα. Εxtra tip: είναι το ίδιο κτήριο που γυρίστηκε η αγαπημένη ελληνική ταινία ''Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα'' (#nooooot)  που πρόσφατα ξαναβγήκε, στη μεγάλη οθόνη σε έγχρωμη έκδοση...

Πες μου απο κάτω στα comment πως πέρασες εσύ τη δική σου βδομάδα, και αν έχεις κάποιο μέρος στο μυαλό σου που είναι must να επισκεφτώ!

xoxoxo Natalia







You Might Also Like

3 σχόλια

  1. ☺☺.gia akomh mia fora ena polu endiaferon kai kseshkwtiko post☺☺

    ReplyDelete
  2. Ever wanted to get free Facebook Followers & Likes?
    Did you know that you can get these ON AUTO-PILOT & TOTALLY FOR FREE by registering on Add Me Fast?

    ReplyDelete

Flickr Images

Flickr Images