Messinian Spa Review!



Είμαι η χειρότερη στο να περιγράφω αρώματα.
Παρ'ολα αυτά, κάθε στιγμή της ζωής μου την έχω συνδυάσει με μυρωδιές. Όπου κι αν είμαι για παράδειγμα και μυρίσω ευκάλυπτο θα σκεφτώ τις βόλτες στην Πειραϊκή.. Με τη λεβάντα σκέφτομαι το σπίτι μου.. Δεν μπορώ όμως να σου περιγράψω πόσες αναμνήσεις μου ξύπνησαν όταν άνοιξα το press kit από τα Messinian Spa...



Καλοκαίρι. Νησί.. Ή βόλτα; Ή μηπως λουλούδια και φρούτα; Ναι, δεν μπορώ να στο περιγράψω!
Εμπλουτισμένα με ΠΟΠ παρθένο ελαιόλαδο Καλαμάτας και φυσικά συστατικά από όλες τις γωνιές της Ελλάδας, τα Made in Greece προϊόντα τους θυμίζουν σπιτικά καλλυντικά και ,το σημαντικότερο, κάνουν δουλειά! 


Για παράδειγμα το Face & Body Scrub με φραγκόσυκο και δίκταμο. Το βρήκα λίγο βαρύ για το δικό μου πρόσωπο (αν και έχει λεπτούς κόκκους) αλλά είναι πραγματικά απολαυστικό για το σώμα. Κάνει πολύ έντονη απολέπιση και αφήνει το πιο θεϊκό άρωμα.. (ναι...σνιφάρω το scrub ακόμα και τώρα που σου γράφω.. YOLO...) Σίγουρα θα το ξαναπάρω μόλις τελειώσει. 


Αφού έκανα το μπανάκι μου με το απολαυστικό Shower Gel με ρόδι και μέλι, έβαλα και τo αντίστοιχo Body Milk, η οποία αν και απορροφάται αμέσως, αφήνει ένα διακριτικό δροσερό άρωμα και απαλό δέρμα.


Και πάμε τώρα στο λαδάκι σώματος 3 σε 1. Το δοκίμασα στα μαλλιά πριν το λούσιμο σαν μάσκα και στο σώμα. Πέραν του οτι αφήνει εκπληκτικό άρωμα πορτοκαλο-λεμονο-λεβάντας μαλακώνει πολύ το δέρμα. Είναι λίγο τζαναμπέτικο μέχρι να στεγνώσει τελείως αλλά αν το χρησιμοποιήσεις πριν κοιμηθείς (εκτός του οτι χαλαρώνεις χάρη στη λεβάντα και κοιμάσαι σαν πουλάκι) θα ξυπνήσεις με το πιο μαλακό δέρμα! Ειδικά μετά την αποτρίχωση ή την απολέπιση, καλμάρει το δέρμα και δίνει μια απαλή λάμψη. Και άρωμα...Aχ άρωμα.... ( και ναι, πάλι σνιφάρω...με λες και Messinian Spa junkie...).





Disclaimer: Δεν θα έγραφα στο blog μου για προιόντα τα οποία δεν θα επέλεγα η ίδια, μόνο και μόνο επειδή μου ήρθαν ως PR samples από μια εταιρεία. Με ενδιαφέρει πολύ περισσότερο να σου πω 4-5 πράγματα όπως τα έλεγα πριν στο inbox με την κολλητή μου, παρά να κερδίσω την ''εύνοια'' κάποιου brand. Αυτά.. 

xoxoxo Nathalie





You Might Also Like

6 σχόλια

  1. unfortunately we don't have any of this products in our country. i would really like to try them out :s
    amazing post and blog by the way :)
    http://foreverevereveryoung.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh.. What a shame.. I'll let you know if there's an e-shop launched! <3

      Delete
  2. Prepei na uposthrizoume ta egxwria proionta mas !!!doksa to theo h fush mas dinei aploxera ''ta dwra" ths kai prepei k alla brands na akolouthhsoun auto to paradeigma.bravo sto messinian spa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πραγματικά μου φτιάχνει το κέφι οτι ελληνικές εταιρείες τολμούν ακόμα και μες την κρίση να πρωτοπορούν και να ξεχωρίζουν με τα προιόντα τους! <3

      Delete
  3. δεν τα ηξερα αυτα τα προιντα.... θα θελα πολυ να τα δοκιμασωω!!! πολυ ωραο το αρθρο σου κοριτσιι!!! πολλα φιλιαα!!!

    ReplyDelete
  4. article you serve very interesting I like your blog. I hope in the future more and more nice http://obatkolesteroltinggi.biz/cara-menyembuhkan-penyakit-gondok/

    ReplyDelete

Flickr Images

Flickr Images