The minimal manicure

Το σημερινό μου μανικιούρ δεν χρειάστηκε παραπάνω απο 2 λεπτάκια! Μάθε τώρα πως θα το πετύχεις!


Ήταν το φετίχ μου σε κάθε εξεταστική...Προκειμένου να αποφύγω το διάβασμα, καθόμουν με την κολλητή μου και κάναμε μανικιούρ με σχέδια, στρασάκια,αρκουδάκια, τιγράκια και όλο το τσίρκο Μεντράνο. Μπορεί η λευκή κόλλα να πήγαινε σύννεφο αλλά το μανικιούρ μας άφηνε ιστορία στο αμφιθέατρο.. Αυτά βέβαια ανήκουν στο παρελθόν (τα μανικιούρ...εξεταστική είχα και πριν κανένα μήνα....). Πλέον, εκτός του οτι βαριέμαι τα φλύαρα μανικιούρ, νιώθω οτι δεν κολλάνε ούτε με το ντύσιμό μου ούτε και με τους ρυθμούς μου. Δε μπορώ να φανταστώ κοπέλα που μετά απο ένα 8ωρο στη δουλειά, θα πάει σπίτι να κάτσει να σχεδιάσει τα λουλουδάκια στο νύχι.

Αλλά να, βρε παιδί μου...Είναι που μερικές φορές το σκέτο μονόχρωμο μου φαίνεται πιο βαρετό κι από τις ριζογκοφρέτες στις δίαιτες.. Τι κάνουμε λοιπόν; Παίρνουμε 2 μόλις μανό (κατά προτίμιση ένα μαυρο κι ενα λευκό ή μπέζ) , μια οδοντογλυφίδα και λίγη ταινία γαλλικού (ή και σελοτέιπ μωρέ) και κάνουμε τα πιο minimal και εντυπωσιακά manicure! Σε διαβεβαιώ οτι όλα είναι απλούστατα και δεν χρειάζεται να σαι nail guru για να τα καταφέρεις!

  • Βάφεις το νύχι, και τραβάς μια πινελιά με ένα πιο σκούρο μανό στο κάτω μέρος. Αυτό!

  • Ξεκινάς με μια ανοιχτόχρωμη βάση, ή μια μεταλιζέ,και περνάς απο πάνω το δεύτερο χρώμα ξεκινόντας λίιιγο πιο κάτω απο εκεί που ξεκινά το νύχι.Τόσο απλό.  


  • Το διαφορετικό γαλλικό. Αντί για λευκό διάλεξε ένα μαύρο ή ένα χρωματιστό μανό και σχεδίασε την άκρη του μανικιούρ σου.



  • Α, κι ένα λίγο πιο δύσκολο. Εδώ επιστρατεύουμε το σελοτέιπ ή τα χαρτάκια που σχεδιάζουμε το γαλλικό μανικιούρ: Τοποθέτησέ τα έτσι ώστε να σχηματίζουν ένα λεπτό τριγωνάκι ή όποιο σχέδιο θες, και περάστε το μαύρο μανό. Προσοχή! Περίμενε να στεγνώσει πολύ καλά πριν, ξεκολλήσεις το στένσιλ σου.



  • Γραμμές παντού. Μία σε κάθε νύχι. Τόσο απλό.




  • Και για το τέλος σου άφησα το αγαπημένο μου! Τελίτσες. Μια σε κάθε νύχι. ΤΟΣΟ απλό. 


Κανένα από τα παραπάνω δεν θα σου πάρει πάνω από 5 λεπτάκια (αρα τέρμα και οι δικαιολογίες για το διαβασμα ε...) και δείχνει αμέσως οτι περιποιήθηκες λίγο περισσότερο τα νυχάκια σου. Θα δοκιμάσεις κάποιο; Πες μου τη γνώμη σου:





NOT A SPONSORED POST! <3

You Might Also Like

0 σχόλια

Flickr Images

Flickr Images